wtorek, 15 grudnia 2015

... my little Pen ...


... mój stary-nowy nabytek ... przodek obecnego Olympusa Pena ... mały , aczkolwiek ciężki , bo wykonany w dużej mierze z metalu aparat , który wywołał w latach sześćdziesiątych i siedemdziesiątych ubiegłego wieku światowy boom na aparaty formatu połówkowego ... czy mój egzemplarz działa to jeszcze nie wiem , bo 36-cio klatkowa klisza , którą założyłam nie jest jeszcze skończona ... mam nadzieję , że za jakiś czas  " pochwale się "  Wam  zdjęciami z w/w aparatu :) ... zainteresowanych historią produkcji tego modelu odsyłam pod link : http://www.optyczne.pl/129.1-artyku%C5%82-90_lat_firmy_Olympus_-_Olympus_Pen_XXI_wieku_Olympus_Pen_XXI_wieku.html

P.S model uchwycony obiektywem Helios 44-2 , lekko pod słońce stąd ta mała tęcza na zdjęciu ( a tak swoją drogą  uwielbiam obiektywy Helios za te efekty uboczne  :) )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz